Σφαγή μπάνιου
Είναι μια εικόνα της πολιτικής μας προπαγάνδας… Η σφαγή του μπάνιου…. Τρία παιδιά μέσα στην μπανιέρα με ματωμένες τις πιτζάμες τους…
Και η μητέρα τους…
Μα υπάρχει άνθρωπος που δεν θα επηρεαστεί από αυτό ; Και αν υπάρχει αυτός δεν θεωρείται άνθρωπος…
Η πιο πικρή , η πιο τραγική ανάμνηση από τα Χριστούγεννα του 1963… Αυτή η φωτογραφία γύρισε όλο τον κόσμο…Δημοσιεύτηκε τότε σε όλα τα γνωστά ΜΜΕ του κόσμου…
Ως μια βαρβαρότητα των Ελληνοκυπρίων στην Κύπρο…
Προσπαθήσαμε περισσότερο από κάθε τι άλλο να αποδείξουμε τις επιθέσεις και τις σφαγές των Ελληνοκυπρίων κατά των Τουρκοκυπρίων μέσω αυτής της φωτογραφίας… Αργότερα κάναμε το σπίτι αυτό ένα ¨μουσείο βαρβαρότητας¨….
Όλους τους μαθητές μας τους μεταφέραμε με τη σειρά σε αυτό το σπίτι, περιγράφοντας τους την ελληνοκυπριακή βαρβαρότητα… Και ακόμη το κάνουμε αυτό …
Τα περασμένα χρόνια γράψαμε αρκετά για αυτό το θέμα στην εφημερίδα μας… Ανοίξαμε τον φάκελο της σφαγής… Αρχίσαμε να τα σκαλίζουμε…Διότι υπήρχαν ακόμη ερωτήματα στα μυαλά του κόσμου που δεν είχαν ακόμη διαφωτισθεί… Και κυκλοφορούσαν χίλιες ιστορίες…
Υπήρξαν όμως κάποιοι που ενοχλήθηκαν που σκαλίζαμε την υπόθεση…
Οι οργιζόμενοι που μας επιτίθενται πάντα με το επίθετο ¨προδότες¨…
Εμείς όσο σκαλίζαμε το περιστατικό άρχισαν να βγαίνουν κάποιες άγνωστες αλήθειες…
Για παράδειγμα πως υπήρχαν και άλλες εικόνες-εκδόσεις εκείνης της φωτογραφίας-προπαγάνδας…
Δηλαδή δεν τους είχαν δολοφονήσει όπως βρέθηκαν… Αλλά τους είχαν δώσει τέτοια ¨μορφή¨ ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η προπαγάνδα….
Μάλιστα προσδιορίσαμε πως αυτό το έκανε ο εκ Τουρκίας δημοσιογράφος Ομέρ Σαμί Τζοσάρ… Ο θεωρούμενος ως ειδικός σε θέματα Κύπρου Ομέρ Σαμί Τζοσάρ που ζούσε τότε ανάμεσα μας ως ανταποκριτής της εφημερίδας Μιλλιέτ, εργαζόταν πολύ περισσότερο ως αξιωματικός του Τμήματος Πληροφοριών της Τουρκίας…
Κανείς δεν βγήκε να μας ανακοινώσει για ποιο λόγο έγινε όλη αυτή η σκηνή…
Αλλά καθώς προχωρούσαν τα δημοσιεύματα μας και έφτασαν και στην Τουρκία, τα εθνικιστικά μέρη βρήκαν και έφεραν στην Κύπρο 40 χρόνια μετά, τον πικραμένο ταγματάρχη Ιλχάν…
Τον έβγαλαν να μιλήσει στις τηλεοράσεις, αλλά πιστεύω πως εκ των υστέρων μετάνιωσαν που τον έβγαλαν…
Ο άνθρωπος μιλούσε ασυνάρτητα…
Εντός της τουρκικής πρεσβείας του είχαν πάει μια αιχμάλωτη Ελληνοκύπρια και έναν άλλο άνθρωπο για να τους σκοτώσει και να πάρει εκδίκηση για τα παιδιά… Του έδωσαν τότε ένα όπλο και του είπαν ¨Άντε σκότωσε τους να πάρεις την εκδίκηση σου¨… Μάλιστα η Ελληνοκύπρια ήταν έγκυος…
Ο ταγματάρχης Ιλχάν δεν τους σκότωσε…
Δημοσιεύουμε σήμερα μια φωτογραφία σχετικά με την σφαγή του μπάνιο που μέχρι τώρα δεν δημοσιεύτηκε πουθενά…
Δημοσιεύεται πρώτη φορά στο τύπο μας και στον κόσμο….
Ελπίζουμε αυτή η φωτογραφία να συμβάλει στην διαφώτιση της αλήθειας…
Κοιτάξτε καλά την φωτογραφία…. Βλέπετε κανένα ίχνος αίματος στο μπάνιο ; Όχι… Τα πτώματα που βρίσκονται ; Έξω, δίπλα στο μπάνιο… Εάν είχαν δολοφονηθεί στο μπάνιο, έτσι θα βρισκόταν ;
Τις προάλλες σε άρθρο μου με τίτλο ¨Τα μυστικά του ματωμένου μπάνιου¨ είχα θέσει έξι ερωτήματα…
Επαναλαμβάνω πάλι αυτά τα ερωτήματα που προσμένουν την διαφώτιση τους…
Πρώτη ερώτηση…
Δεν είναι παράξενο ότι η μητέρα είναι από κάτω και τα παιδιά πάνω ; Μια μάνα με το άγχος να προστατεύσει τα παιδιά της, δεν θα τα κάλυπτε ;
Δεύτερη ερώτηση…
Λεγόταν πως τα μυαλά των παιδιών ήταν κολλημένα στον τοίχο. Για να γίνει αυτό πρέπει τα παιδιά να έχουν πυροβοληθεί στο κεφάλι. Και μάλιστα από κοντινή απόσταση, ακουμπώντας το όπλο στο κεφάλι. Και όμως ο ίδιος ο ταγματάρχης Ιλχάν που έπλυνε τα πτώματα με τα ίδια του τα χέρια, λέει πως κανένα από τα παιδιά δεν είχε πυροβοληθεί στο κεφάλι. Αφού λοιπόν είναι έτσι γιατί ακόμη επαναλαμβάνεται το ψέμα με τα μυαλά που πετάχτηκαν και κόλλησαν στον τοίχο ;
Τρίτο ερώτημα….
Υπάρχουν σοβαρά στοιχεία πως η σφαγή δεν έγινε στο μπάνιο….Φωτογραφίες εκτός μπάνιου…. Ποιος είναι λοιπόν αυτός που τους πήρε από εκεί και τους μετέφερε στο μπάνιο ; Και για ποιο λόγο το έκανε αυτό ;
Τέταρτο ερώτημα….
Υπάρχουν μερικές ακόμη επίσημες φωτογραφίες προπαγάνδας…Υπάρχουν φωτογραφίες με τα παιδιά να βρίσκονται σε άλλες στάσεις… Τίνος έργο είναι αυτό ; Δεν αναρωτιέστε ποιοι είναι τόσο άθλιοι που φτάνουν για χάρη της προπαγάνδας να παίζουν με τα ματωμένα πτώματα των παιδιών ;
Πέμπτο ερώτημα…
Από εκείνη την σφαγή υπάρχουν διασωθέντες…Οι οποίοι ακόμη ζούνε μεταξύ μας… Αλλά για κάποιο λόγο δεν μιλάνε…Το στόμα τους ούτε με μαχαίρι δεν ανοίγει… Γιατί ; Από ποιόν φοβούνται ; Άραγε αν μιλήσουν θα τους συμβεί τίποτε ; Έχουν μήπως απειληθεί ; Είναι κι αυτό ένα μυστικό…Εσείς έχετε γνωρίσει ποτέ Τουρκοκύπριο που να φοβάται να περιγράψει μια σφαγή που έκαναν οι Ελληνοκύπριοι ; Εγώ δεν γνώρισα πάντως…
Έκτο ερώτημα….
Η ¨σφαγή του μπάνιου¨ δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο τρεις μέρες μετά από τότε που έγινε. Τότε υπήρχαν δύο εφημερίδες, η ¨ Halkın Sesi¨ και η ¨Bozkurt: . Γιατί λοιπόν ενώ άλλες ειδήσεις μεταδιδόταν αμέσως, αυτή την καθυστέρησαν τόσο ;
Αυτοί που κατηγορούν την ηρωική μας ομάδα που σκαλίζει αυτή την υπόθεση, ας αφήσουν τις φιλολογίες περί προδοσίας και ας μας εξηγήσουν όλα αυτά…
Με σημαντικότερο την ιστορική φωτογραφία που δημοσιεύουμε σήμερα…
Αφού κανένα παιδί δεν πυροβολήθηκε στο κεφάλι και κανενός τα μυαλά δεν είναι στον τοίχο, για ποιο λόγο λένε ψέματα ;
Για ποιο λόγο λένε στημένα πράματα περί δολοφονίας στο μπάνιο ;
Και το σημαντικότερο, για ποιο λόγο αισθάνονται την ανάγκη να λένε αυτά τα ψέματα ; Ας μας τα πούνε όλα αυτά…
Με ψέματα μας τάιζαν μέχρι σήμερα…
Μπήκαν βόμβες σε τζαμιά…
Μας έλεγαν ψέματα πως ¨Το έκαναν οι Ελληνοκύπριοι¨…
Δύο Τούρκοι δικηγόροι δολοφονήθηκαν σε μια βραδιά…
Ψέματα είπαν….
Πυροβόλησαν άγαλμα του Ατατούρκ…
Ψέματα είπαν…
Ακόμη και για τις βομβιστικές τους ενέργειες ψέματα μας είπαν…
Είπαν πως ¨Μόνοι τους έβαλαν τις βόμβες¨….
Μετά από τόσα ψέματα, πώς να πιστέψουμε αυτά που λένε ;
Σενέρ Λεβέντ
Τουρκοκυπριακή εφημερίδα Αφρίκα 2/1/2015
Σχ : Αυτό που σαφέστατα υπονοεί ο Λεβέντ εδώ είναι πως όλη αυτή η σφαγή που έγινε το καλύτερο προπαγανδιστικό όπλο στα χέρια της Τουρκίας, προφανώς και δεν έγινε από Ελληνοκύπριους…. Αλλά βέβαια ποιός να ασχοληθεί με αυτά ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Oσα δημοσιεύματα δεν έχουν την υπογραφή μας αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι την δική μας.Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις,, ή απειλές.